Jangan lupa bagi Like ye, terima kasih.

Tuesday 30 September 2014

Tonton Bibik Aku Nak Kahwin

Bibik Aku Nak Kahwin

Sinopsis Bibik Aku Nak Kahwin

Telefilem ini mengisahkan Mila yang setiap kali merancang untuk berkahwin pasti akan gagal. Macam-macam hal yang berlaku seperti calon suaminya mati mengejut, suami orang dan lain-lain lagi. Kerana kecewa Mila akhirnya membawa diri menjadi orang gaji di rumah Khalid atas bantuan Ajis. Khalid dan Zaiton mempunyai 2 orang anak Joe dan Sofea. Zaiton mempunyai butik pengantin dan dia seorang wanita yang ’gila kerja’. Khalid terpaksa memikul tanggungjawab menjaga anak-anak bila Zaiton tiada .Kehadiran Mila dicurigai Zaiton kerana dilihat Khalid seperti suka pada Mila.

Hampir 6 bulan Mila berkhidmat akhirnya mendapat panggilan daripada ibunya menyatakan ada orang ingin meminangnya. Mila teramat gembira, Joe dan Sofea sedih kerana selepas ini mereka terpaksa berpisah. Mereka telah menukarkan imej Mila sehingga Zaiton sangat terkejut melihat penampilan Mila.

Apa akan terjadi selepas itu? Telefilem ini semestinya menarik dan penuh dengan adegan yang lucu yang pasti membuat anda terhibur menontonnya.


BillionUp | Zippy