Jangan lupa bagi Like ye, terima kasih.

Sunday 20 November 2016

Amsyar

Amsyar

 Sinopsis Amsyar

Drama Amsyar mengisahkan tentang seorang budak lelaki bernama Amysar yang kehilangan kedua orang tuanya dalam satu kemalangan jalan raya. Sebagai seorang anak tunggal Amsyar tinggal sebatang kara dan dijaga oleh pak ngahnya bernama Shahrul. Namun isteri Shahrul tidak menyukai Amsyar dan menganggapnya sebagai bebanan pada keluarga mereka.

Selepas tu Amsyar tinggal bersama seorang lagi bapa saudaranya bernama Azhar. Tetapi ramai pula yang tidak menyukainya di situ sehinggakan dia sering dimarahi, dipukul dan didera.

Kerana tidak mahu menjadi bebanan pada orang lain, Amsyar redha tinggal di Teratak Kasih sebuah rumah anak-anak yatim yang menempatkan budak-budak yang senasib dengannya. Pemilik rumah anak yatim itu bernama Waheeda.

Apa akan berlaku kepada Amsyar selepas itu. Dapatkah dia hidup dengan lebih bahagia dan tenang? Untuk mengetahui kesudahan kisah penuh emosi ini, jangan lupa tonton Drama Amsyar pada setiap hari Selasa hingga Ahad jam 8.30 malam di slot Azalea TV9 dan siaran ulang tayang di TV3.

Drama Amsyar dibintangi oleh Ben Ladin, Elly Mazlein, Redza Rosli, Hairi Safwan, Nafiz Muaz, Faralyna Idris, Sabhi Saddi dan ramai lagi.

AMSYAR EPISOD 1
AMSYAR EPISOD 2
AMSYAR EPISOD 3
AMSYAR EPISOD 4
AMSYAR EPISOD 5
AMSYAR EPISOD 6
AMSYAR EPISOD 7
AMSYAR EPISOD 8
AMSYAR EPISOD 9
AMSYAR EPISOD 10
AMSYAR EPISOD 11
AMSYAR EPISOD 12
AMSYAR EPISOD 13
 AMSYAR EPISOD 14
AMSYAR EPISOD 15
AMSYAR EPISOD 16
AMSYAR EPISOD 17
AMSYAR EPISOD 18
AMSYAR EPISOD 19
AMSYAR EPISOD AKHIR